DIGITAL SIGNAGE

Digital Signage jest nowoczesnym, systemowym rozwiązaniem przekazu cyfrowych komunikatów w wyjątkowej jakości. Umożliwia kompleksową emisję treści precyzyjnie dobranych do profilu odbiorców, miejsca i czasu. Dzięki wykorzystaniu centralnego systemu zarządzania treścią użytkownik może w prosty sposób zmieniać emitowane informacje w dowolnym czasie. 

DIGITAL SIGNAGE w salonach sprzedaży / sieciach retail

DIGITAL SIGNAGE w salonach sprzedaży / sieciach retail


Nowoczesne salony sprzedaży wyróżniają się wyjątkowo estetycznę aranżacją. Mieszanka niepowtarzalnego "design'u" z innowacyjnymi nośnikami mutlimedialnymi, "ujarzmionymi" przez zaawansowane oprogramowanie sterujące. Spoty reklamowe, ekspozycja profesjonalnych filmów czy zdjęć podkreślających wyjątkowość marki, kolekcji czy danego artykułu.    

DIGITAL SIGNAGE W GALERIACH HANDLOWYCH

DIGITAL SIGNAGE W GALERIACH HANDLOWYCH


Subtelny, ale nowoczesny sposób informowania o trwających promocjach, nowych kolekcjach czy nadchodzących wydarzeniach organizowanych na terenie obiektu.

DIGITAL SIGNAGE W RESTAURACJACH

DIGITAL SIGNAGE W RESTAURACJACH


Elektroniczne menu boardy to dynamiczna forma prezentacji oferowanych dań, napojów w postaci zdjęć, filmów i "apetycznych" zdjęć.

DIGITAL SIGNAGE SIECI EKRANÓW LED

DIGITAL SIGNAGE SIECI EKRANÓW LED


Sieci ekranów LED pozwalają tworzyć ciekawe i nowoczesne rozwiązania nie tylko przyciągające uwagę odbiorców, ale i motywujące ich do konkretnych zachowań.

Digital Signage (Narrowcasting) jest nowoczesnym, systemowym rozwiązaniem przekazu cyfrowych komunikatów. Dzięki wykorzystaniu centralnego systemu zarządzania treścią użytkownik może w prosty sposób zmieniać emitowane informacje w dowolnym czasie. Ponadto system ten pozwala zarządzać wieloma niezależnymi wyświetlaczami, oddalonymi od siebie nawet o setki czy tysiące kilometrów. Komunikacja z urządzeniami odbywa się zdalnie dzięki sieci Internet.

Gama zastosowań Digital Signage jest bardzo szeroka. Reklama w miejscach sprzedaży (P.O.S.), pokazy, wykłady, konferencje, informacja, prezentacje multimedialne to jedynie niektóre z możliwych zastosowań. Digital Signage to także efektowny sposób na uatrakcyjnienie zawartości witryny sklepowej, bądź stoiska targowego.

Zastosowanie

Digital Signage znajduje zastosowanie wszędzie tam, gdzie dociera wzrok Twojego klienta. Jest zatem doskonałą alternatywą dla statycznej, nudnej wizualizacji tradycyjnych nośników (plakatów, billboardów, banerów, citylightów). Zalety systemu: oszczędność: atrakcyjne budżetowo rozwiązanie nie wymagające stałego nadzoru i inwestycji w porównaniu z tradycyjnymi mediami (gazety, ulotki, reklamy w radiu i telewizji). Aktualizacje oprogramowania w cenie. Dynamika: prezentacja dowolnej treści w tym animacji reklamowej, pogody, kampanii społecznej. Elastyczność: natychmiastowa zmiana treści przekazu. Efektywność: dotarcie do odbiorców na miejscu. Prostota: łatwość konfiguracji, automatyczny update. Kontrola: bezpieczeństwo danych i monitoring sieci.

 Na podstawie badań Digital Place-Based Media ROI Analysis można potwierdzić, że systemy Digital Signage są całkiem skutecznymi narzędziami dla marketerów.

Wnioski z powyższych badań:

- treść multimedialna (elektroniczny plakat) jest 10 razy lepiej zapamiętywana niż statyczna (plakaty papierowe, broszury, statyczne ekspozycje)

- nośniki Digital Signage umieszczone w sklepach podnoszą sprzedaż promowanych na nich produktów średnio o 32%

- 20% klientów dokonało zakupu po zobaczeniu prezentacji produktu na elektronicznym plakacie,

- mimo, że wcześniej tego nie planowałoelektroniczne plakaty są 5-krotnie skuteczniejsze w przyciąganiu uwagi klientów niż papierowe odpowiedniki.