DIGITAL SIGNAGE w salonach sprzedaży / sieciach retail

 

 

Branża retail to jeden z głównych odbiorców tego typu systemów, które są bardzo skutecznymi narzędziami promocji i wsparcia sprzedaży.
Na podstawie badań Digital Place-Based Media ROI Analysis można potwierdzić, że systemy Digital Signage są całkiem skutecznymi narzędziami dla marketerów.
Oto kilka wniosków z tych badań:
-treść multimedialna (elektroniczny plakat) jest 10 razy lepiej zapamiętywana niż statyczna (plakaty papierowe, broszury, statyczne ekspozycje),
-nośniki Digital Signage umieszczone w sklepach podnoszą sprzedaż promowanych na nich produktów średnio o 32%,
-20% klientów dokonało zakupu po zobaczeniu prezentacji produktu na elektronicznym plakacie, mimo, że wcześniej tego nie planowało,
-elektroniczne plakaty są 5-krotnie skuteczniejsze w przyciąganiu uwagi klientów niż papierowe odpowiedniki.
kolaż 1 - max.jpg

 sephora.jpg